FAQ
Her er de ofte stillede spørgsmål.
Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis der er spørgsmål. Dette kan gøres i vores chat funktion, eller i vores kontakt formular / mail på siden kontakt os.
Vi anvender DAO365 til startpakkerne. Børstehovederne på abonnement sendes med Postnord.
Startpakkerne leveres normalt indenfor 1-2 hverdage. Børstehovederne på abonnement leveres indenfor 2-4 hverdage.
Skulle du fortryde dit medlemskab hos os, er det lige til at afmelde igen. Det er så nemt at du bare logger ind på din bruger profil og finder dit abonnement. Derefter kan du afmelde det.
Startpakken består af vores elektrisk tandbørste, to børstehoveder og en induktiv oplader.
Der er fri fragt på alle vores ordre.
Vi anbefaler at skifte børstehovedet hver måned for at alle fordelene er så effektive som muligt.
Prisen pr. børstehoved er så lav som 39,50 kr. Vi sender vores børstehoveder i pakker med 2 stk. Hvis du vælger et abonnement med børstehoveder hver 4 måned, så koster dette kun 79 kr hver 4 måned.
Du får et link på din e-mail, hvor du kan oprette din bruger. Vælg et kodeord og derefter er brugeren aktiv. Du kan nu ændre i dit abonnement som du vil.
Hvis du skulle være så uheldig at ødelægge eller glemme din nye eltandbørste kan du gøre følgende.
1. Hvis du ikke allerede har aktiveret din bruger kan du gøre det i din mail. Vælg en kode og den er nu aktiveret.
2. Pause / Annuller dit nuværende abonnement inde i "Har du et abonnement?" på din nuværende tandbørste der er gået i stykker / blevet væk.
3. Du har nu intet abonnement ved os og kan i princippet købe en ny tandbørste som en hvilken som helst anden "ny" kunde. Herefter kommer børstehovederne hjem til dig igen, da du starter et nyt abonnement med dit køb.
Eksempel: Hvis du har valgt at få leveret børstehoveder 2 anden måned bliver de sendt 2 måneder efter dit køb af startpakken, samtidig med det trækker vi også pengene for dit abonnement.